Rüya Bilmecesi 15

Rüyamda 8 yıllık ilköğretimimi okuduğum Ziya Gökalp İlköğretim Okulu'ndayım. Koridorlarında geziniyorum bir süre. Müdür yardımcısının kapısını çalıyorum, bana bir tutanak gibi birşey veriyor ve "Hadi yeni hocanız geldi sınıfa git." diyor. Gidiyorum sınıfın kapısını çalıp giriyorum içeri.

Öğretmen masasında sarı uzun saçları, kahverengi güneş gözlüğü ve dudaklarının yanından çeneye doğru inen bıyıklarıyla Mickey Rourke oturuyor. Rüyanın bundan sonrası tamamen İngilizce geçiyor da ben şimdi çevirip Türkçe yazacağım uğraşmamak için. Ben Mickey'i görünce "Hey Ram!" diye bağırıyorum. Son filmi The Wrestler'ı çok sevdiğimden ve ordaki karakteri Ram lakaplı Randy olduğundan etkilendim sanırım. Wassup Randy falan da diyorum çünkü kendisine. Sonra bir süre The Wrestler üzerinden muhabbet dönüyor. Ram karakterinin ne güzel yazıldığını kendisinin ne muhteşem oynadığını falan anlatıyorum. Rumble Fish ve Sincity'de de çok iyiydin ama burda aşmış gitmişsin diyorum özet olarak kendisine.

Sonunda Mickey teşekkür ediyor bana ve eğlence olarak Randy "The Ram"'in meşhur keçi vuruşunu yaparmış gibi yapıyor bana. Mickey Rourke'la şakalaşıp kakakara kikiri yaparken uyandım ve gülmeye devam ettim. Bu ara zaten genelde gülüyorum. Rüyalarımda bile.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008