Pilates ya da Plates öyle bişey.

Bir plates çılgınlığıdır gidiyor. Ya da pilates bilemem. Patates. Neyse. İyi birşey mi kötü mü bilmiyorum yapmadım etmedim. Topunu da sadece Akıllı Tv'de gördüm. Millet duvara atıp kafasına sektiriyordu falan. Bayanlarımız fena sardı bu plates (pilates?) mevzuna. Faydalı birşeyse sarsınlar tabi de komik geliyor sağda solda pilates muhabbeti duymak. Faydalı değilse de hep Ebru Şallı'nın başının altından çıktı bu iş. Ebru bu millete iyilik mi ediyorsun kötülük mü bilemiyorum.

2 yorum var:

dikkatsiz okur dedi ki...

ne demiştik: bayan değil, kadın efendim o.

Adsız dedi ki...

Pilates uzman bir eğitmen eşliğinde yapılırsa kısa sürede mükembelbir sonuşçalırsınız fakat belgesiz diplomasız kişiler tarafından spor lalonklarında dans salonlarında yaptırılırsada ömür boyu sakatkalma riskide kaçınılmaz o yüzden mutlaka ne ebruya nede fatmaya mehmete bakmayıp eğitimli ve diplomalı olmasına ve referanslarına bakmak lazım adanadan Ramazan GÜÇLÜ Pilates Eğitmeni

 


Templates Novo Blogger 2008