geri geldim gibi değil gibi

Profili yeniledim biraz, kendi fotoğrafımı koydum falan. Geri dönüş gibi oldu da yine çok sık yazmayabilirim, kısmet. İçimden pek birşey yazmak gelmiyor bu aralar ki aslında yazmam gereken şeyler de var. Nasıl olacak bilmiyorum. Neyse aha dedim oraya iletişim güzel şeydir bence.

Hı bi de geçenlerde İstiklal'de yürürken İtalyan turiste "Oooo Buffon, Totti" diye yavşayan yurdum abazası gördüm ki helal olsun abi dedim.

3 yorum var:

POSTACI dedi ki...

Niye gidip en çirkin fotoğrafını koydun ki?
(Yorumcu burda -kendi çapında- retorik yapıyor. Oğlumuz fotoğrafta göründüğünden çok daha yakışıklıdır hağğ demek istiyor.) hihu

Conrad Bundy dedi ki...

fotoğrafın çekildiği günü ve çekeni seviyorum.

POSTACI dedi ki...

Ben de seni seviyorum bebeyim (L)
=))

 


Templates Novo Blogger 2008