Dear Konami

Sevgili Konami;
Öncelikle belirtmek isterim ki Pro Evolotion Soccer, halk arasında bilinen ismiyle "Gel bi PES kapışak" isimli oyununuzdan fazlasıyla memnunum. Siz buna oyun da değil "futbol simülasyonu" diyordunuz değil mi bir de pardon. Dediğim gibi bu futbol simülasyonunuzu beğenerek oynuyorum. Özellikle Yiğit'le uzun süreli kapışmalar yaşamamıza vesile olan bir simülasyon kendisi. Onu monitörü ısırmaya çalışırken görebildiğim bir oyun yaptığınız için size ne kadar teşekkür etsem azdır. Zaman zaman Barcelona'yı seçmeme mırın kırın etse de ayrıca Puyol için de bir teşekkürü hakediyorsunuz. Bir insan nasıl bu kadar kolay top çalar, defansın her yerine yetişir ben anlamıyorum ama şikayetçi değilim.

Gelelim şikayetçi olduğum noktalara. Bakın yıl olmuş 2009, bir iki ay sonra 2010 sürümünü çıkaracaksınız bu güzel futbol simülasyonunun. Eğer o sürümde de oyuncuların bilgisayarın kararıyla çatır çutur rakibe kayıp penaltı yaptırmasını, kırmızı kart görmesini engellemeyecekseniz afedersiniz kafanıza sıçayım. Oyuncunun insiyatifi diyor Yiğit bu duruma da, başlarım öyle insiyatife. İlk kırmızı kartı ceza sahasının bayağı dışında ve çaprazda normal sarı kartlık bir faulle görmüşken ve 10 kişiyken, rakip topla kaleye girmek üzereyeken ve ben joysticki bıraktığım halde gidip arkadan kayıp kırmızı kart görmenin nesi insiyatif ulan. Hayır bunu yapan da Sabri Sarıoğlu değil ki koskoca Gabriel Milito.

Bunun dışında anlayamadığım bir şekilde bazı oyuncular top sürerken kendi çevresinde topaç gibi dönmekteler. Ayrıca ara pasının mantığı bir yerde rakibi kandırıp bakmadığın yöne pas atmaksa ben bunu her zaman uygulayabilmek isterim arkadaş. Hani Amerikalılar der ya "No-Look Pass" diye. Aynen onu hep yapmak istiyorum fakat oyuncular genelde baktıkları yönde olan birine ara pası atıyor. Bunlara da bir çözüm bulursanız çok memnun olacağım. Koskoca Konami'siniz, elbet benden iyi biliyorsunuzdur oyun nasıl olmalı falan da hani kullanıcı dostluğunuza sığınıyorum. Düzeltiverin şu olayları. Öptüm hadi kolay gelsin.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008