Akinatör akıllı ol

Akinatör diye bir site varmış duymuşsunuzdur. Böyle işte birini tutuyosun aklından sorulara cevap veriyorsun o kişiyi buluyor. Güya herkesi buluyormuş. Deneyelim bakalım dedim. Kafadan Şahin K'yı bilemeyerek sıçtı. Üstüne Alex'i de bilemedi. Tamam, Kopya Koyun Dolly'i bilmesiyle takdirimi kazandı fakat asıl bombası sonda geldi ki, Fethullah Gülen'i tutmuşken karşıma Richard Dawkins'i çıkarması gülmekten gözümü yaşarttı. Yalanmışsın akinatör, öğren de gel.

4 yorum var:

lovely dedi ki...

bunu ben yazacağdım ben yazacağdımm :p daha dün duydum ben de bu siteyi ama işyerinden açılmıyor malesef. bu akşam nasipse kısmetse Allah izin verirse inşaallah:p eve gidip bakacağım. ve kendi blogumda bilemediği herşeyi deşifre ediiciim. görersin:p :D

Conrad Bundy dedi ki...

sabahın 7.13 ünde işyerinde olmak nasıl birşey yahu üzüldüm valla.

Adsız dedi ki...

Bence o sitenin ismi IKINATOR olsa daha iyi olurmus, madem bu kadar vasat. Olmamisss.

lovely dedi ki...

berbat birşey gibi görünse de saat 15.00 'de evde olabilmenin mutluluğu sabahın köründe burada olmayı katlanılabilir kılıyor :)

 


Templates Novo Blogger 2008