Acilen Oyuncu Aranıyor

Çekmeye çalıştığım kısa film için herşey hazır olmasına rağmen oyuncular konusunda sürekli sorun çıktığı için bir türlü çekimlere başlayamıyorum. Bir de burdan duyurayım istedim belki ilgilenen çıkar.

Acilen;

20-25 yaşlarında olan veya öyle gösteren, genel olarak güzel yüzlü, Fahişe rolünde oynamayı kabul edecek bir bayan oyuncu (sarışın olması ekstra tercih sebebidir.) aranmaktadır.


İlgilenenler için mail adresim yanda da var da, buraya da yazayım. conradbundy@gmail.com
Hadi bir el atın da çekelim şu filmi.

Edit: Bir de erkek oyuncu arıyordum, buldum.

3 yorum var:

voodoo girl dedi ki...

sınırdayım kendimi çok yaşlı hissettim

Conrad Bundy dedi ki...

biyolojik yaş önemli değil yahu gösterdiği yaş önemli olan :)

oksan dedi ki...

memet bana açıklar mısın genel olarak güzel yüzlü nası olunuyo fgdhjskal.

 


Templates Novo Blogger 2008