Amacın Ne?

Uzun zamandır Fenerbahçe ile ilgili birşeyler yazmıyordum. Son gelişmelerden sonra artık doldum, taştım, yerimde duramıyorum, birşeyleri parçalamak, birileriyle kavga etmek istiyorum. Ve başlıktaki soruyu hani şu "Tek Reis" Aziz Yıldırım'a soruyorum. Amacın ne?

Sürekli "Son sözümüz Fenerbahçe" diyorsun. Tamam, yaptığın muhteşem tesisleşme hareketi, stadımız, ekonomik yapının yükselmesi falan büyük şeyler. Kimse bunları bir kenara atmıyor. Fakat, bazen Fenerbahçe'li olduğundan şüphe duyuyoum Aziz Başkan. Geçen yıl yaşananlar hala içimde yara. Aydın Örs - Bogdan Tanjeviç olayı yüzünden evime 15 dk olmasına rağmen çoğu maça ayaklarım gitmedi. Nilay Yiğit klüpten gitmemek için neredeyse yalvarırken hiç acımadan gönderdiniz. Hepsini sineye çektik ama artık birisi seni durdurmalı Aziz Başkan.

Bu sene çok korkuyorum. Zico gibi adamı hiç acımadan gönderdiniz. Böyle bir hocaya istediği parayı vermeyeceksen, istikrarı korumayacaksan ne yapayım ben senin o büyüttüğün ekonomiyi? Zico gibisini kolay kolay bulamazdık ki bulamıyoruz da Luis Aragones ismi çok söylenir oldu. Yapma başkan, etme başkan. Fenerbahçe'mizin başına 70 yaşında "IRKÇI" bir dede getirme. Hadi yaşını bir kenara koysak, hani Fenerbahçe ırkçılığa karşıydı? Geçen yıl öyle yazmıyor muydu maça girerken dağıtılan kağıtlarda?

Diğer teknik direktör söylentisine hiç girmek istemiyorum. "O" adam Fenerbahçe'mize gelmesin diye kıyametin kopmasına bile razıyım. Bu sene oyuncular konusunda yaşanana gelirsek, Emre'yi için nasıl sindiriyor başkan? Ben ve benim gibilere çok duygusalsınız deniyor. E ne olacaktım? Takım tutuyoruz, hisse senedini aldığımız holdingi desteklemiyoruz ki. Başarı için herşey mübah değil benim anlayışımda. Bu yüzden o transferi sindiremiyorum. Gelen bu adam varken pisi pisine gitmesine göz yumduğunuz kişilere bakalım. Bayan basketbolunun Michael Jordan'ı Cappie Pondexter. Bu kadına da istediği parayı vermeyeceksen, yine ben ne yapayım o büyümüş ekonomiyi? Gerçekten yazık, günah. Willie "The King" Solomon. Onun gitmesinin parayla falan alakası olduğunu düşünmüyorum. Tek sorumlu Bogdan-Uslu A.Ş.'dir. Sen buna da göz yumuyorsun Aziz Başkan. Amacın ne?

Transfer politikasının yanlışlığı, hoca seçimi yanlışlığı vs bi sürü şey söylenebilir. Aslında şimdiye kadar sorduğum amaç bu son eleştiri konumla açığa çıkacak gibi. Şimdiye kadar taraftarın senin için yapmadığı kalmadı. Yürüyüşler, pankartlar vs. Sen ne yaptın taraftar için? Birşey yapmanı da bekleyen yoktu, sadece köstek olmasaydın bari. Adamlar yıllardır bağırdı Migros'a kombine diye. Çıkarmadın, tamam, o zaman biz kombineye gideriz dediler. Ona da engel olmak için elinden geleni yapıyorsun. He, seyirci için çok şey yaptın. Rahat koltuklar, ısıtmalar falan filan. Ama takım kötü gitmeye başlarsa o stadda olacak kişiler onlar değil. Amacın ne, amacın ne diye sordum durdum. Amacın gerçek taraftarı takıma küstürmek, yeni müşteri-izleyicilerinle steril bir ortam yaratmak mı başkan? Umarım değildir.

2 yorum var:

Efsane Maraton dedi ki...

ellerine sağlık. olay bu kadar güzel anlatılabilirdi.

ligi altıncı tamamladığımız dönemde 4'de 3'ü yenilenmiş stadta full çekiyorduk neredeyse. bu sezon ligi altıncı bitirsek acaba kac kisi toplanır o stadta?

Conrad Bundy dedi ki...

hocam teşekkürler.
bazen öyle birşey olsun istiyorum sırf biz bize kalabilelim bakalım kim gerçekten takımını seviyormuş görelim diye Fenerbahçe'mizin başarısız olmasını ister hale getirdiler.

 


Templates Novo Blogger 2008