Benim Cici Oscar'ım 3

En İyi Sinematografi
Seamus McGarvey (Atonement) : Bütün film güzel görüntülere sahipti, tamam. Fakat bu filmi seçmemdeki en önemli neden o savaş dönüşü sahildeki 5-6 dakkalık tek planın kusursuzluğudur.
En İyi Kurgu
Ethan Coen-Joel Coen (No Country For Old Men) : Coen Biraderler müziksiz bir filmi sıkıcı olmaktan nasıl kurtarmışlar bilemedim tam formülünü ama bunda yönetmenlik becerisinin rolü olduğu kadar - ki o dalda da Cici Oscar vermeyi düşündüm ama vazgeçtim - kurgudaki başarılarının da büyük rolü var.
En İyi Sanat Yönetimi
Danta Ferretti-Francesca Lo Schiavo (Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street) : Fazla bir yorum yapmaya gerek yok aslında. Bu bir Tim Burton filmi sonuçta.
En İyi Kostüm
Coleen Atwood (Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street) : Üstteki yorumumun aynı bunda da geçerlidir. (Atonement filminde Keira Knightley'nin yeşil elbisesi için Jacqueline Duran'a özel ödül verebilirim.)
En İyi Makyaj
Ve Neill- Martin Samuell (Pirates of the Caribbean: At the World's End) : Jack Sparrow, Davy Jones, Kaptan Barbossa ve Kaptan Sao Feng gibi başarılı makyajlarla aldılar ödülü benden.

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008