Benim Cici Oscar'ım 1

Adaylar arasından kendi Oscar'larımı vereceğimi yazmıştım. Yavaş yavaş başlayalım. Belki daha sonra değiştirebilirim bazılarını.
En İyi Film
Atonoment (Kefaret)
: Genelde romantik film sevmeyen biriyimdir. Fakat bu film gerek hissettirdikleri gerekse gerçekliğiyle diğer adaylardan çok önde bence. Altın Küre ve Bafta'yı da alan film benden de Oscar'ı alır. Herkese tavsiye ediyorum.
En İyi Erkek Oyuncu
Johnny Depp:
Tim Burton'ın diğer filmlerine kıyasla bence daha geride kalan bir film olan Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street'te gerçekten çok başarılı. Diğer rollerinden de farklı olarak vahşi bir karakteri çok güzel canlandırmış.
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu
Javier Bardem: No Country For Old Men filmindeki psikopat katil rolüyle beni çok rahatsız etti ki bu da güzel bir oyunculuğa delalettir benim nazarımda.
Not: Tom Wilkinson da Michael Clayton'da çok iyiydi karar vermekte zorlandım aslında.
En İyi Yönetmen
Julien Schnabel:
Le Scaphandre et la Papillion (Kelebek ve Dalgıç) gibi düzgün çekebilmek için çok emek ve kafa isteyen bir senaryoya sahip filmi mükemmel yönetmiş. On üzerinden 9-10.


0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008