Mim

Mimlenmişim madem yazalım birşeyler. Denek Hayatım mimlemiş.

1) Lakabın var mı varsa nedir?

Mehmet ismini taşıyan nüfus yoğunluğunun büyük oranında olduğu gibi benim de en küçük yaştan itibaren daimi sahip olduğum lakabım Memo. Tabi buna lakap denemez aslında bir hitap şekli daha çok. Zaman zaman Memocan, Memoş gibi haller de aldığı görülür. Asıl lakap ise lisede vardı başlarda çok sinir olduğum. Saçlarım kıvırcık ve gür olduğundan ilk kim demişti bilmiyorum ama koyun diye bir lakap kalmıştı üzerimde. Sonra sonra silindi neyse ki. Şu an düşünüyorum da yok sanırım lakabım. Memo işte.

2) Son zamanlarında diline dolanan şarkı?

Yok galiba, zira pek öyle "müzüksüz yaşayamaaaaam" "müzük olmadan hayat olmaaaaaz" diyen tiplerden olmadığımdan pek sık müzik dinlemiyorum. Lakin Bandista'nın Yan Babilon'unu söylerim bazen öyle yürürken. Bir de dün gece dinlediğim Ufuk-Ercan : Yellenme Üzerine takılabilir ilerleyen günlerde.

3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?

Kediye, köpeğe, dağa taşa diyerek politiklik yapmaktansa cevap vermemeyi tercih ediyorum.

4) En son okuduğun kitap/film?

Aynı anda iki kitap okuyanlardanım ben de.
Haliçte Yaşayan Simonlar - Hanefi Avcı
Kuruluş - Prof. Dr. Halil İnalcık

Son izlediğim film de Grown Ups

5) Son zamanlarda en çok özlediğin...

Bomboş bir kafayla bomboş bir hafta.

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?

Hiç öyle hayran olduğum bir insan olmadı. Gerçi zaman zaman düşündüğüm olmuştur şunun hayatı nasıldır lan diye de, bilemedim şimdi. Ama İlber Ortaylı hoca olmak isteyebilirdim. Topkapı Sarayı'nın normalde girilemeyen her yerini gezerdim. Hocanın elinde olan yazmaların, kitapların vs yeni Türkçe çevirilerinin de fotokopisini falan alırdım oh mis.

7) Yarın sabah ki ilk planın?

Kahvaltı - duş - otobüs - metro - şirket, sabahki programa ve bültene hazırlanış yeni gün için bilgisayarda yer açış şeklinde klasik sabah shiftinde olduğum gün planı.

8) En sevdiğin huyun?

Kafamda sürekli plan program yapıp her saati planlayarak yaşamam.

9) Şuanki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?

Biyolog olurdum belki en nihayetinde diploma sayesinde kazandığım ünvan. Biyolog olsana diye tutturanlar da rahatlardı.

10) Okurken en zevk aldığın 3 blog ?

http://lafiguzaf.blogspot.com/
http://bakpostacigidiyor.blogspot.com/
http://salsabasket.blogspot.com

0 yorum var:

 


Templates Novo Blogger 2008