Bir final döneminin ve senenin daha sonuna geldiğimiz şu günde yapımda ve yayında emeği geçen tüm profesör, asistan ve notlarını esirgemeyen paylaşımcı arkadaşlara teşekkürlerimi sunar, Temmuz'da okula gitmeme umuduyla Ekim'e kadar veda ederim.
FikriSinema Söyleşisi: Psikanaliz ve Sinema
10 ay önce
2 yorum var:
geçmiş olsun mimiiiikkkkk...
sağol yavrum.
Yorum Gönder