Cuma günkü sınava kadar okuyup içindekilerin çoğunu ezberlemem gereken bir biyoloji tarihi kitabına sahibim. Okunur mu peki? Kim demiş? Bir şey değil vizem 98 ona yanıyorum.
FikriSinema Söyleşisi: Psikanaliz ve Sinema
10 ay önce
Cuma günkü sınava kadar okuyup içindekilerin çoğunu ezberlemem gereken bir biyoloji tarihi kitabına sahibim. Okunur mu peki? Kim demiş? Bir şey değil vizem 98 ona yanıyorum.
0 yorum var:
Yorum Gönder