Az önce yazdığım postada etiket koyarken ne güzel oldu. "Hayat, Fenerbahçe" tersi de olur, "Fenerbahçe,Hayat". Burdan bu vesileyle Hayatım Fenerbahçe'ye saygılarımı ileteyim.
FikriSinema Söyleşisi: Psikanaliz ve Sinema
10 ay önce
Az önce yazdığım postada etiket koyarken ne güzel oldu. "Hayat, Fenerbahçe" tersi de olur, "Fenerbahçe,Hayat". Burdan bu vesileyle Hayatım Fenerbahçe'ye saygılarımı ileteyim.
Yazan Conrad Bundy Etiketler: Fenerbahçe zaman: 12:12
1 yorum var:
Ben de sevgilerimi ileteyim :)
Yorum Gönder