Yandı gülüm keten helva dedim ben bugün. Mutlu oldum. Ne güzel deyimmiş. Ne zamandır kullanmıyordum.
FikriSinema Söyleşisi: Psikanaliz ve Sinema
10 ay önce
Yandı gülüm keten helva dedim ben bugün. Mutlu oldum. Ne güzel deyimmiş. Ne zamandır kullanmıyordum.
1 yorum var:
sayemde!
Yorum Gönder