NTV'nin Savaş isimli güzel belgeselinin reklamında çalan şarkı olan Running Up That Hill'e hayran oldum. Placebo'ya karşı hiç hoş duygular beslemem ama bu şarkıyı mükemmel coverlamışlar. Keşke daha önce keşfetseydim bu şarkıyı.
FikriSinema Söyleşisi: Psikanaliz ve Sinema
10 ay önce
0 yorum var:
Yorum Gönder